دانشجوی جوان
دانشجوی ایرانی ، دانشجوی با بصیرت (دانش اگر در ثریا باشد ، مردانی از سرزمین پارس بدان دست خواهند یافت)(پیامبر گرامی اسلام(ص))
سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:مفاتیح,آندروید,دانشجوی جوان, :: 13:52 :: نويسنده : javanac

 

دانلود نرم افزار مفاتیح برای آندروید


دانلود


نرم افزار اعجاز نور نسخه1.2 حاوی متن قرآن کریم به همراه ترجمه،نهج البلاغه به همراه ترجمه ومفاتیح الجنان

امکانات نرم افزار :

قابلیت تغییر فونت و زمینه----امکان ارسال قسمتی از متن به وسیله پیامک به مخاطب دلخواه ----متن فهرست بندی شده ----قابلیت جستجو در کل متن ---- امکان نصب یا انتقال نرم افزار به حافظه جانبی (در آندروید 2.2 به بالا) ---- همچنین این نرم افزار هیچ نیازی به فونت فارسی یا فارسی ساز ندارد و جهت  بهینه سازی بیشتر به طور مرتب به روزرسانی خواهد شد.

تغییرات نسخه 1.2 نسبت به نسخه 1.1 : فهرست بندی کامل وجزئی مفاتیح الجنان

دانلود

چهار كشور دنيا داراي اكثريت شيعه مي باشند كه در ميان آنها ايران و عراق به نسبت به صورت مردمي اداره ميشود و دو كشور بحرين و آذربايجان در چنگال ديكتاتوري اقليت.

اما آذربايجان شايد از بحرين نيز مظلوم تر باشد به دلايل زير:

پادشاه بحرين دشمن اهل بيت است و ديكتاتور آذربايجان اسما" شيعه. شاه غير شيعه به شيعيان سخت بگيرد دردش كمتر است از آنكه شاه شيعه به شيعيان ستم كند.

میگویند در بحرين از مناره ها اشهد ان لا اله الا الله و محمد رسول الله بيرون مي آید ولي در آذربايجان همينقدرش هم ممنوع است، علي ولي الله كه بماند!

میگویند در بحرين به حجاب بانوي مسلمان گير نمي دهند، اما در آذربايجان اين نماد هويت اسلامي ممنوع است.

میگویند در بحرين تا قبل از بيداري اسلامي، مراسم عزاداري سيدالشهدا بدون ممانعت انجام ميشد ولي در آذربايجان شيعيان آنقدر حق ندارند كه براي امامشان مراسم بگيرند.

پادشاه بحرين دست بوس ملك عبدالله است اما ديكتاتور آذربايجان مستقيما" از رژيم صهيونيستي خط مي گيرد. آن یکی نوکر باواسطه است و این یکی نوکر بلافصل و مستقیم.

مظلوميت شيعيان بحرين تا حدودي علني شده است، اما چند درصد مردم ما مي دانند كه در آذربايجان چه ستمي بر شيعيان مي رود؟

        

دو شنبه 28 آذر 1390برچسب:اسب شیطان,دانشجوی جوان, :: 15:59 :: نويسنده : javanac

یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, :: 16:7 :: نويسنده : javanac

81- sajdeh

salam  -82 

soluk  -83  

Strange_Roads  -84  

tarin-ha  -85 

teamwork  -86 

tehran  -87 

thevalueofthetime  -88 

Time  -89 

90-  roodkhan

یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, :: 16:4 :: نويسنده : javanac

 

 آیا می دانستید که گاهی به هم می رسیم و می گوییم 120 سال زنده باشی یعنی چه و از کجا آمده؟ برای چه نمی گوییم 150 یا 100 سال یا ...

در ایران قدیم، سال کبیسه را به این صورت محاسبه می کردند که به جای اینکه هر 4 سال یک روز اضافه کنند و آن سال را سال کبیسه بنامند (حتما خوانندگان عزیز می دانند که تقویم فعلی که بنام تقویم جلالی نامیده می شوند حاصل زحمات خیام نیشابوری و سایر دانشمندان قرن پنجم هجری است) هر 120 سال یک ماه را جشن می گرفتند و کل ایران این جشن برپا بود و برای این که بعضی ها ممکن بود یک بار این جشن را ببینند و عمرشان جواب نمی داد تا این جشن ها را دوباره ببینند (و بعضی ها هم این جشن را نمی دیدند) به همین دلیل دیدن این جشن را به عنوان بزرگترین آرزو برای یکدیگر خواستار بودند و هر کسی برای طرف مقابل آرزو می کرد تا آنقدر زنده باشی که این جشن باشکوه را ببینی و این به صورت یک تعارف و سنتی بی نهایت زیبا درآمد که وقتی به هم می رسیدند بگویند 120 سال زنده باشی.

یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:انسان,بزرگ,متوسط,کوچک,دانشجوی جوان, :: 15:58 :: نويسنده : javanac

 

 انسان های بزرگ در باره عقاید سخن می گویند


انسان های متوسط در باره وقایع سخن می گویند

 


انسان های كوچك پشت سر دیگران سخن می گویند

 

 
انسان های بزرگ درد دیگران را دارند

انسان های متوسط درد خودشان را دارند

انسان های كوچك بی دردند

 

 

انسان های بزرگ عظمت دیگران را می بینند

 

انسان های متوسط به دنبال عظمت خود هستند

 

انسان های كوچك عظمت خود را در تحقیر دیگران می بینند

 

 
انسان های بزرگ به دنبال كسب حكمت هستند

انسان های متوسط به دنبال كسب دانش هستند

انسان های كوچك به دنبال كسب سواد هستند



انسان های بزرگ به دنبال طرح پرسش های بی پاسخ هستند

انسان های متوسط پرسش هائی می پرسند كه پاسخ دارد

انسان های كوچك می پندارند پاسخ همه پرسش ها را می دانند

 

 
انسان های بزرگ به دنبال خلق مسئله هستند

انسان های متوسط به دنبال حل مسئله هستند

 

انسان های كوچك مسئله ندارند

انسان های بزرگ سكوت را برای سخن گفتن برمی گزینند

انسان های متوسط گاه سكوت را بر سخن گفتن ترجیح می دهند

 

 

نصب ویندوز XP و در کنارش ویندوز ویستا به صورت بوت دو گانه کار چندان دشواری نیست به شرطی که اول XP را نصب نموده باشید و سپس برای نصب ویستا اقدام نمائید. اما اگر شرایط بر عکس باشد یعنی اگر ویستا اول نصب شده و بعد بخواهیم XP را نصب کنیم چه می شود؟

راستش مسئله اینجاست مایکروسافت همیشه تمایل دارد آخرین نسخه از محصولاتش را به کاربران تحمیل نماید، پس بنابراین اگر ویستا نصب شده باشد امکان نصب نسخه های قدیمی تر ویندوز وجود ندارد؟ حالا این وسط در نظر بگیرید کسی یک لپ تاپ نو خریده که رویش ویستا به صورت پیش فرض نصب است از طرفی پرینتری دارد که فقط با XP سازگار است، تکلیف چیست؟ بایستی بیخیال ویستای اورجینال نصب شده روی لپ تاپش بشود و آن را پاک کند تا بتواند XP را نصب نماید؟

 

گام اول: آماده سازی هارد دیسک و پارتیشن ها

در این راهنما فرض ما بر این است که ویستا به صورت پیش فرض بر روی سیستم شما نصب شده است، و به صورت کلی شما مشکلی با نصب کردن ویندوز ندارید چه ویستا و چه XP چون کلا این کار دارای پیچیدگی خاصی نیست.


 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, :: 15:44 :: نويسنده : javanac

 

 

ممکن است این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که آیا امکان قرار دادن پسورد بر روی پرونده های مختلفآفیس وجود دارد؟ پاسخ مثبت است. با استفاده از ترفندی که هم اکنون به شما معرفی خواهید کرد ، میتوانید با استفاده از قابلیتهای نسخه جدید آفیس بر روی پرونده های ساخته شده توسط نرم افزارهای Word، Access ، Excel و PowerPoint پسورد بگذارید ، به طوری که مشاهده این پرونده ها تنها با وارد کردن پسورد صحیح امکان پذیر باشد.

یکی از برنامه های Word ، Excel و یا PowerPoint را اجرا نمایید.
از منوی Tools بر روی Options کلیک کنید. 
اکنون به تب Security بروید.
در این قسمت دو فیلد را مشاهده میکنید. یکی قسمت Password to open و دیگری Password to modify میباشد.
کاربرد قسمت Password to open بدین شکل است که با وارد کردن پسورد در این بخش و ذخیره آن ، با هر بار باز کردن 
فایل محافظت شده ، از شما پسورد خواسته میشود و تا زمانی که پسورد را وارد نکنید امکان هیچ کاری را نخواهید داشت.
اما عملکرد بخش Password to modify بدین شکل است که پس از ذخیره پسورد در فایل ، بعد از اجرا نمودن فایل گزینه ای به نام Read Only در اختیار کاربر قرار میگیرد که با استفاده از میتوان تنها فایل را مشاهده کرد و در صورت تغییر به شکل جدا آن را ذخیره نمود. در نتیجه 
فایل هیچ تغییری نمی پذیرد.

دقت کنید پس از انتخاب پسورد و زدن دکمه OK نیاز به وارد کردن مجدد پسورد میباشد. 
در صورتی هم که هر دو قسمت توسط شما پسورد گذاری شود ، هنگام باز کردن فایل دوبار از شما پسورد خواسته میشود.
نیازی به انتخاب دو پسورد یکسان برای دو قسمت وجود ندارد. 
لازم به ذکر است در انتخاب پسورد دقت کافی به خرج دهید ، اگر دو پسورد میگذارید این دو پسورد را حتما به خاطر بسپرید چرا که غیر قابل بازیابی نیست (مگر در موارد خاص توسط 
نرم افزارهای مخصوص) .

 

 

 

با استفاده از این ترفند شما قادرید کامپیوتر خود را در یک زمان خاص و بدون استفاده از هیچ گونه نرم افزاری خاموش کنید ، فقط با یک خط کد در خط فرمان (command prompt).

 

برای اینکار:......


از منوی Start وارد Run شده و عبارت زیر را وارد نمایید:

    Shutdown -s -t TIME

دقت کنید که به جای عبارت TIME زمان دلخواهی که میخواهید سیستم پس از آن خاموش شود را بر حسب ثانیه وارد نمایید.به عنوان مثال قصد داریم تا کامپیوتر یک ساعت دیگر به شکل اتوماتیک خاموش شود ، برای این کار کافی است عبارت Shutdown -s -t 3600 را در Run وارد نموده و نهایتأ Enter بزنیم.پس از این کار خواهید دید پنجره ای باز خواهد شد که تایمر آن تا زمان به صفر رسیدن و خاموش کردن سیستم کار خواهد کرد.

برای راه اندازی مجدد کامپیوتر (restart) هم  میتوانید از دستور زیر بهره بگیرید:

    Shutdown -r -t TIME

برای متوقف کردن تایمر هم میتوانید دستور زیر را در Run وارد کنید:

    Shutdown -a

 

برای فارسی کردن اعداد در این برنامه شما می بایست ابندا وارد منوی office botton(داخل ورد،گوشه بالا، سمت چپ) بشین بعداز پایین منو گزینه word option رو انتخاب کنید . حالا در زیر منوی باز شده و ازگزینه های سمت چپ پنجره گزینه ی پنجم یعنی advanced رو انتخاب کرده از پنجره ی روبرو از قسمت numeral گزینه ی contex رو انتخاب کرده و تنظیمات اعمال شده رو ذخیره کنید. موفق باشید.

 

 

اولین چیزی که در هنگام انتخاب یک میوه برای خوردن شما را جذب کرده رنگ و جلوه خاص آن میوه است،آیا می دانید میوه های مختلف با رنگ های متفاوت چه خواصی دارند؟
در اولین قدم این رنگ اشیا است که شما را به طرف آن شیء جذب و یا از آن دور می‌کند.در واقع احساس آرامش،لذت ناراحتی،تنش،صلح و دوستی و … همه و همه در پرتو رنگ‌هاست.رنگ‌ها تمامی محیط ما و حتی خود ما را نیز تسخیر کرده‌اند و در تمام جسم جان و روح ما تاثیر گذارند. مثلا در مورد رنگ سیب سرخ و زیبا علاوه بر لذتی که از رنگ آن در هنگام خوردن می‌بریم و در ما احساس شادابی و نشاط ایجاد می‌کند،در خواصش نیز تاثیر فراوانی دارد.تمامی سبزیجات و میوه‌هایی که روزانه مصرف می‌کنید با توجه به نوع رنگشان منافع خاصی برای شما دارند.شاید تعجب کنید،اما فراموش نکنید که رنگ‌ها بر همه وجود ما و در تمامی جوانب نفوذ دارند و این هم یک روش نفوذی آنهاست.
رنگ سبز
رنگی‌ است آرامش بخش و با دیدن این رنگ شما احساس آرامش می‌کنید و از وجودش لذت می‌برید و جالب اینجاست که همین رنگ زیبا و آرامش بخش علاوه بر این که شما را در ظاهر جذب می‌کند و شما از آن لذت می‌برید خواص درمانی بسیاری نیز دارد و برای جسمتان مفید است.در واقع هر چیز سبزی که شما می‌بینید این خاصیت را داراست و این در مورد میوه‌ها و سبزیجات سبز رنگ نیز صادق است.این رنگ برای افراد عصبی و نا ‌آرام بسیار مفید است.رنگ سبز خاصیت ضد عفونی‌کننده‌ دارد و مناسب برای بیماری‌های قلبی عروقی و بیماری‌های روده‌‌ای (یبوست)‌،معده (سوء‌هاضمه،زخم معده و…)،کلیه (سنگ کلیه و ناراحتی‌های مجاری ادراری)‌، ریه (مشکلات تنفسی،آسم و …) و رحم می‌باشد.
این رنگ برای درمان زخم‌های عمیق سوختگی‌های شدید نیز موثر است.این خواص در میوه‌ها و سبزیجاتی که سبز رنگ هستند به وفور یافت می‌شود.تحقیقات نشان داده میوه‌ها و سبزیجات سبز رنگ خاصیت ضدعفونی‌کنندگی دارند و در هضم غذا و جذب آن موثرند.
میوه‌ها و سبزیجات سبز رنگ برای افرادی که از بیماری‌های عصبی رنج می‌برند توصیه شده است. سبزیجات سبز رنگ همچنین در درمان زخم‌های عمیق و سوختگی ‌ها و بیماری‌ های ریوی و کلیوی بسیار موثر است و در بهبود بیماری‌های قلبی مصرف فراوان دارد.مثلا جعفری دارای خواص ضد عفونی‌کننده خون و دستگاه گوارش می‌باشد.جعفری موجب تحریک عضلات روده و رحم می‌شود و مناسب برای معده و هضم غذاست.برگ این گیاه مناسب برای زخم‌های عمیق است و جوشانده آن مناسب برای بیماری‌های کلیوی و مجاری ادرار است.
انگور سبز
این میوه مناسب برای بیماری‌های اعصاب است.مواد غذایی موجود در انگور به هضم غذا و جذب آن در معده کمک فراوانی می‌کند و در درمان بیماری‌های سوءهاضمه،سل ریوی،مشکلات کلیوی (سنگ کلیه)‌ و یبوست کمک فراوانی می‌کند.همچنین باعث دفع سموم و مواد زائد از بدن می‌شود.آب انگور مغذی عضله قلب است.انگور اختلالات قلبی حاصله از ازدیاد فشارخون را از بین می‌برد و دارای اثر تقویت‌کننده قلب است.
انگور موجب ازدیاد ترشح صفرا می‌شود و عمل هضم را تحریک و تسریع می‌بخشد و تخمیرهای روده‌ای را کاهش می‌دهد.
کاهو
کاهو در درمان تپش قلب و سرفه و مشکلات ریوی موثر است.همچنین آرام‌ کننده اعصاب است.کاهو برای دفع مواد زاید در روده‌ها و جلوگیری از یبوست مناسب است.از جوشانده کاهو می‌توان برای درمان سوختگی‌ها و زخم‌ها استفاده کرد.
لوبیا سبز
از لوبیا سبز برای درمان کسالت‌های شدید کلیوی استفاده می‌شود.این سبزی همچنین در درمان بیماری‌های قلبی نیز موثر است.وجود فسفر در لوبیا برای اعصاب مفید است.خرده شده و یا پوره شده دانه لوبیا به عنوان ضماد برای مواضع سوختگی و سایر التهابات پوستی و زخم‌ها موثر است.
ترخون
ترخون به دلیل داشتن اسانس‌های معطر در خود مجاری دستگاه گوارشی را ضدعفونی می‌کند و محرک مناسبی برای معده به شمار می‌رود.این سبزی برای بیماری‌های رحم و تسهیل جریان خون قاعدگی بسیار موثر است.



ادامه مطلب ...

نقش وجذابیت رنگ ها در سیری ، گرسنگی و اشتهای شما


رنگ های خوراکی و غیرخوراکی

 

بسیاری از رنگ‌های سرد به طور طبیعی در طبیعت وجود ندارند و متخصصان به تازگی موفق به ساخت آن شده‌اند. با این حال شما کمتر خوراکی‌ای پیدا می‌کنید که رنگ‌هایی مثل آبی را در خود داشته باشد. این رنگ با توجه به تربیت ذهنی ما به هیچ وجه اشتها برانگیز نیست و این موضوعی است که فراریان از چاقی باید به آن توجه کنند و رژیم خود را به نوعی رنگ سرد بزنند.

 

 

نارنجی: از آبگوشت تا آب پرتقال

 

دانشمندان عقیده دارند رنگ نارنجی، اکسیژن رسانی به مغز را افزایش می‌دهد، نیروبخش است و فعالیت ذهن را تحریک می‌کند. نارنجی جزء رنگ‌های گرم و مطلوبی است که به شما احساس راحتی می‌بخشد. مثلا برای وعده صبحانه استفاده از آب هویج یا آب پرتقال کاملا در خدمت کسانی است که دوست دارند صبحانه مفصل بخورند. زردچوبه به عنوان یکی از اصلی‌ترین ادویه‌ها، رنگ نارنجی را به غذا می‌دهد و همین مسأله غذا را خوشمزه‌تر نشان می‌دهد. تجربه خوردن آبگوشت، نشان‌دهنده این است که قوم ایرانی با این رنگ الفت دیرینه دارد.

 

 

سبز: شکموهای سالم

سبز رنگ طبیعت، سلامتی و فراوانی است و طرفداران بسیاری دارد. به دلیل ارتباط رنگ سبز با طبیعت اغلب از آن به عنوان رنگی آرامش بخش یاد می‌شود و خوراکی‌های سبز رنگ در باور عمومی سالم و مناسب برای خوردن هستند. اگر شما به رنگ سبز علاقه دارید، می‌توانید از ترکیبات انواع سبزی‌های خشک و تازه و انواع صیفی‌جات در سفره خود استفاده کنید و تا می‌توانید بدون نگرانی آنها را میل کنید. البته برای برخی از ایرانی‌ها خوراکی‌های سبزرنگ اشتهابرانگیز هستند و تازه بعد از قلع و قمع کردن غذای سبز نوبت به غذای اصلی می‌رسد.



ادامه مطلب ...

خوشا از دل نم اشکی فشاندن
به آبی آتش دل را نشاندن

خوشا زان عشقبازان یاد کردن
زبان را زخمه فریاد کردن

خوشا از نی خوشا از سر سرودن
خوشا نی نامه ای دیگر سرودن

نوای نی نوایی آتشین است
بگو از سر بگیرد، دلنشین است

نوای نی نوای بی نوایی ست
هوای ناله هایش نینوایی ست

نوای نی دوای هر دل تنگ
شفای خواب گل بیماری سنگ

قلم تصویر جانکاهی ست از نی
علم، تمثیل کوتاهی ست از نی

خدا چون دست بر لوح و قلم زد
سر او را به خط نی رقم زد

دل نی ناله ها دارد از آن روز
از آن روز است نی را ناله پرسوز

چه رفت آن روز در اندیشه نی
که این سان شد پریشان بیشه نی؟

سری سرمست شور و بی قراری
چو مجنون در هوای نی سواری

پر از عشق نیستان سینه او
غم غربت غم دیرینه او

غم نی بند بند پیکر اوست
هوای آن نیستان در سر اوست

دلش را با غریبی آشنایی ست
به هم اعضای او وصل از جدایی ست

سرش بر نی، تنش در قعر گودال
ادب را گه الف گردید، گه دال

ره نی پیچ و خم بسیار دارد
نوایش زیر و بم بسیار دارد

سری بر نیزه ای منزل به منزل
به همراهش هزاران کاروان دل

چگونه پا ز گل بردارد اشتر
که با خود باری از سر دارد اشتر؟

گران باری به محمل بود بر نی
نه از سر، باری از دل بود بر نی

چو از جان پیش پای عشق سر داد
سرش بر نی، نوای عشق سر داد

به روی نیزه و شیرین زبانی!
عجب نبود ز نی شکر فشانی

اگر نی پرده ای دیگر بخواند
نیستان را به آتش می کشاند

سزد گر چشم ها در خون نشیند
چو دریا را به روی نیزه بیند

شگفتا بی سر و سامانی عشق
به روی نیزه سرگردانی عشق

ز دست عشق عالم در هیاهوست
تمام فتنه ها زیر سر اوست

پروفسور پیتر ج. چلکوفسکی ،دانشمند آمریکایی لهستانی تبار، از دانشمندان متخصص فرهنگ ایران است که هم اکنون استاد رشته های مطالعات خاورمیانه، شرق شناسی و اسلام شناسی در گروه مطالعات اسلامی و خاورمیانه دانشگاه نیویورک است.
وی روایت جالبی از داستان کربلا دارد:
* شرق شناسی که جذب محرم شد
  آقای چلکوفسکی لطفا خودتان را برای خوانندگان ما معرفی کنید.
چلکوفسکی: من پیتر چلکوفسکی شهروند آمریکایی هستم. لیسانس خود را در سال 1958 در رشته واژه شناسی شرقی از دانشگاه جگیلونیان شهر کراکوف لهستان دریافت کردم و در مدرسه درام همان شهر به تحصیل در رشته هنرهای تئاتری بپرداختم. در سال 1959 به لندن رفتم و در سال 1962 در مقطع فوق لیسانس در رشته تاریخ خاورمیانه اسلامی از مدرسه مطالعات شرقی و آفریقایی فارغ التحصیل شدم. در حال حاظر هم بیش از 40 سال است که استاد مطالعات اسلامی و خاورمیانه در دانشگاه نیویورک هستم. بخش عمده ای از تحقیقات و مطالعات من مربوط به اسلام شیعی و به طور خاص محرم و واقعه کربلا است و در این حوزه تا کنون
۳ کتاب و مقالات متعددی درباره امام حسین و واقعه کربلا نوشته ام.

علت سفر شما به ایران چه بود؟
چلکوفسکی: همانطور که گفتم در مقطع لیسانس زبان شناسی مشرق زمین خوانده بودم و در ادامه در یکی از دانشگاه های انگلیس مطالعات خاورمیانه را ادامه دادم و به همین دلیل با ایران آشنا شدم، به همین دلیل ایران را برای ادامه تحصیل در رشته ادبیات زبان فارسی انتخاب کردم.

* جایی که با محرم آشنا شدم...




ادامه مطلب ...

طرح شبهه:
علي که شير خدا و اسد الله الغالب بود و در قلعه خيبر را با يک دست بلند کرد، چگونه حاضر مى‌شود ببيند همسرش را در مقابل چشمانش كتك بزنند؛ اما هيچ واكنشى از خود نشان ندهد؟!
نقد و بررسي:
يكى از مهمترين شبهاتى كه وهابي‌ها با تحريك احساسات مردم، به منظور انكار قضيه هجوم عمر بن خطاب و كتك زدن فاطمه زهرا سلام الله عليها مطرح مى‌كنند، اين است كه چرا اميرمؤمنان عليه السلام از همسرش دفاع نكرد؟ مگر نه اين كه او اسد الله الغالب و شجاع‌ترين فرد زمان خود بود و...
عالمان شيعه در طول تاريخ از اين شبهه‌ پاسخ‌هاى گوناگونى داده‌اند كه به اختصار به چند نكته بسنده مى‌كنيم.
عكس العمل تند حضرت در برابر عمر بن خطاب:



ادامه مطلب ...
یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:تصاویر محرم,دانشجوی جوان, :: 16:22 :: نويسنده : javanac

یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, :: 15:0 :: نويسنده : javanac

71- To_My_Friends

72-toofane-oman   

73- 

74-  

75-  tree1

76-  tree2

77-  u see

78-  

79-  untitled

80-  

مجموعه چهار نرم افزار برای کنترل دستگاه های جانبی از جمله رایانه و دستگاه های صوتی که در قالب ایل RARبرای گوشی های آندروید قرار گرفته است.

 

دانلود

مجموعه 13 نرم افزار درمورد سیستم داخلی آندروید،نصب و پاک کردن برنامه ها، مشخصات باتری و میزان دانلود و انتقال داده در آندروید

دانلود

شنبه 12 آذر 1390برچسب:تصویر زنده,آندروید,دانشجوی جوان, :: 14:38 :: نويسنده : javanac


مجموعه 30 تصویر زنده برای آندروید

 

دانلود

مجموعه شانزده نرم افزار در حیطه دوربین گوشی،جلوه های عکاسی و ویرایش عکس و فیلم، اتصال پرینتر به گوشی برای گوشی با سیستم عامل آندروید


دانلود

 

مجموعه 13 نرم افزار در زمینه دانلود ،دانلود آهنگ و فیلم ، تلویزیون و... برای گوشی های آندروید

 

دانلود

شنبه 12 آذر 1390برچسب:, :: 15:15 :: نويسنده : javanac

 

.:. بسم الله الرحمن الرحیم .:.

تکبير گفتن

ابتدا دستها را تا نزديک گوش بالا مي بريم و مي گوييم :الله أكبر

قيام

پس از تکبير گفتن سوره ي حمد و بعد از آن يک سوره ي ديگر از قرآن ، مثلا"سوره ي اخلاص را مي خوانيم.

  رکوع

سپس خم مي شويم، به قدري که دستهايمان به زانو برسد و مي گوييم:


سُبحان ربي العظيم وبحمده  

 

 

سجود

دو سر انگشت شست پا، دو سر زانو، دو کف دست را روي زمين و پيشاني را بر روي خاک و يا سنگ و چوب قرار  مي دهيم و ميگوييم :

سبحان ربي الأعلى و بحمده

 

قنوت

در رکعت دوم پس از خواندن حمد و سوره دو دست را روبروي صورت گرفته و مي گوييم :


ربنا اتنا فی الدنیا حسنه و فی الاخرﺓ حسنه و قنا عذاب النار
 
 
 

تشهد

بعد از قنوت به رکوع و سپس به سجده میرویم پس از سجده، سر از مهربرداشته، نشسته و مي گوييم:


أشهد أن لا إله إلا الله وحده لا شريك له وأشهد أن محمداً عبده ورسوله, اللهم صلِّ على محمد وآل محمد

 

 

تسبیحات اربعه

در رکعت سوم تسبیحات اربعه را می گوییم:


سُبحان الله, والحمد لله، ولا إله إلا الله، والله أكبر


سپس به رکوع و بعد از آن به سجده میرویم و دوباره در رکعت چهارم تسبحات اربعه را می گوییم.
 
 
 

سلام

در رکعت آخر پس از آنکه به رکوع و سجده رفتیم نشسته و پس از تشهد می گوییم:

السلام عليك أيُّها النبي ورحمة الله وبركاته، السلام علينا وعلى عباد الله الصالحين، السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 

بچه های عزیزم !

نماز ظهر و عصر و عشاء که چهار رکعت هستند را به این شکل می خوانیم. اما در نماز صبح که دو رکعت است پس از تشهد در رکعت دوم سلام می گوییم و در نماز مغرب که سه رکعت است در رکعت سوم پس از سجده تشهد و سلام می گوییم.

بچه های نازنین بعد از نمازتون دعای برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج) که شما رو خیلی دوست داره،یادتون نره

 

مجموعه شش آنتی ویروس برای آندروید در قالب فایلRAR

 

دانلود

 

اهداف مقابله با جنگ نرم

 

هدف کلانی که رهبر انقلاب مورد توجه قرار دادند، "دفاع از نظام اسلامى و جمهورى اسلامى در مقابله‏ى با یک حرکت همه‏جانبه‏ى متکى به زور و تزویر و پول و امکانات عظیم پیشرفته‏ى علمىِ رسانه‏اى" بود. اما با نگاهی جزء نگرتر نیز می توان مواردی را برشمرد.

 

الف) کاهش خسارات احتمالی

 

رهبر انقلاب فرمودند:«من الان به شما عرض میکنم، اینها در نهایت شکست می خورند؛ اما درجه‏ى بیدارى و هوشیارى من و شما میتواند در میزان خسارت و ضررى که وارد میکنند، تأثیر بگذارد. اگر هوشیار باشیم، نمی توانند صدمه و ضررى بزنند. اگر غفلت کنیم، احساساتى بشویم، بى‏تدبیر عمل کنیم، یا خواب بمانیم و این جور عوارض به سراغمان بیاید، ضرر و زیان و هزینه بالا خواهد بود؛ ولو در نهایت, موفق نخواهند شد.»

 

ب) جلوگیری از متزلزل شدن کار علمی در دانشگاه ها

 

طبیعتا در گیر و دار دعواهای سیاسی در دانشگاه ها آنچه بیش ار همه آسیب جدی می بیند، برگزاری کلاس ها و برنامه های علمی دانشگاه است. این موضوعی است که رهبر معظم انقلاب مورد توجه قرار دادند:«همین جا به شما بگویم، مواظب باشید توى این قضایاى سیاسى کوچک و حقیر مبادا دانشگاه  ,تحت تأثیر قرار بگیرد؛ مبادا کار علمى دانشگاه متزلزل شود ؛ مبادا آزمایشگاه‏هاى ما، کلاسهاى ما، مراکز تحقیقاتى ما دچار آسیب بشوند؛ حواستان باشد. یعنى یکى از مسائل مهم در پیش روى شما، حفظ حرکت علمى در دانشگاه‏هاست ...))

 

ج) آرام و منطقی نگه داشتن فضای دانشگاه

 

ایجاد بلوا و ناآرامی در دانشگاه از اهدافی است که بانیان طراحی جنگ نرم قطعا به دنبال آن هستند. جریانات دانشجویی می بایست مراقب باشند پازل جنگ نرم را تکمیل نکنند. تمام تلاش طراحان جنگ نرم این است که به گونه ای عمل کنند تا شرایط دانشگاه های کشور از کنترل خارج شود.

 

رهبر انقلاب فرمودند :«در جنگ فرهنگى، در جنگ سیاسى، در جنگ امنیتى، تحرک دشمن را درست نمى‏توان دید. گاهى اوقات، دشمن کار را به گونه‏اى ترتیب مى‏دهد که حرف حقى، از زبان یک نفر صادر بشود! دشمن ناحق و باطل است، پس چرا مى‏خواهد این حرف حق از زبان آن شخص صادر بشود؟ چون مى‏خواهد پازل خودش را کامل کند. این پازل از صد یا دویست قطعه تشکیل شده؛ یک قطعه‏اش هم همین حرف حقى است که آن شخص باید بزند تا این پازل را کامل کند! اینجا این حرف حق را نباید زد. پازل دشمن را کامل نباید کرد. در این حد هوشیارى لازم است! بله، وارد سیاست بشوید و فکرِ سیاسى کنید؛ اما بسیار هوشیار. دشمن نباید بتواند از هیچ حرکت و اظهار و موضعگیرى شما استفاده کند. این، اصل اول و یک خط قرمز است.»

 

الزامات مقابله با جنگ نرم

 

الف) تشکیل اتاق فکر

 

رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان طراحی نوع مبارزه را به خود دانشجویان واگذار کردند. ایشان فرمودند:«این که چه کار باید بکنید، چه جورى باید عمل کنید، چه جورى باید تبیین کنید، اینها چیزهائى نیست که من بیایم فهرست کنم، بگویم آقا این عمل را انجام بدهید، این عمل را انجام ندهید؛ اینها کارهائى است که خود شما باید در مجامع اصلى‏تان، در اتاقهاى فکرتان بنشینید، راهکارها را پیدا کنید.»

 

لذا باید بررسی نوع مواجهه مطلوب با توجه به شرایط خاص هر دانشگاه از جانب فعالین آن دانشگاه هر چه سریع تر صورت پذیرد.

 

ب) پرهیز از بسته شدن فضا

 

رهبر انقلاب در دیدار با اساتید دانشگاه در عین اینکه بر ضرورت مقابله با جنگ نرم تاکید داشتند، بار دیگر بحث کرسی های آزاد اندیشی را پیش کشیدند و تاکید کردند که نباید از اظهارنظر بیمناک بود. ایشان فرمودند:«یکى دیگر از کارهائى که باید در زمینه‏ى مسائل گوناگون اجتماعى, سیاسى و علمى انجام بگیرد، میدان دادن به دانشجوست براى اظهارنظر. از اظهارنظر هیچ نباید بیمناک بود. این کرسى‏هاى آزاداندیشى که ما گفتیم، در دانشگاه‏ها باید تحقق پیدا کند و باید تشکیل بشود. اگر چنانچه بحثهاى مهم تخصصى در زمینه‏ى سیاسى، در زمینه‏هاى اجتماعى، در زمینه‏هاى گوناگون حتّى فکرى و مذهبى، در محیطهاى سالمى بین صاحبان توان و قدرتِ بحث مطرح بشود، مطمئناً ضایعاتى که از کشاندن این بحثها به محیطهاى عمومى و اجتماعى ممکن است پیش بیاید، دیگر پیش نخواهد آمد.»

 

ج) کلان نگری در طراحی راهکارها

 

می بایست اهداف مواجهه، هم عرض همدیگر و با نگاهی کلان نگر دیده شود. مثلا اگر صرفا مغلوب کردن حریف هدف قرار بگیرد و حفظ آرامش محیط دانشگاه لحاظ نشود، باید پذیرفت که راه به بیراهه سپره شده است.

 

د) ضرورت مخاطب شناسی

 

به نظر مخاطب اصلی طرح ریزی های افسران مقابله با جنگ نرم نه سردمداران جریان مقابل که افکار عمومی دانشجویی است. افکار عمومی ای که تحت القائات غلط ممکن است قضاوت های نادرستی در خصوص مسائل کشور داشته باشد و این قضاوت با تبیین درست مسائل به راحتی قابل تغییر است. نباید در برنامه ریزی مخاطب را به اشتباه چند فرد خاص یا یک تشکل خاص قرار داد.

 

آسیب های مقابله با جنگ نرم

 

طبیعتا می تواند آسیب هایی نیز متوجه طرح ریزی های جریانات دانشجویی برای مقابله با جنگ نرم باشد. برخی از این آسیب ها در سخنان رهبر انقلاب نیز مورد اشاره قرار گرفته است.

 

الف) احساسی عمل کردن

 

ب) برخورد سخت به جای برخورد نرم

 

ج) تندروی و تشدید فضای هیجانی و جنجالی

 

د) ناامیدی و نگاه بدبینانه

 

 

تیر و کمان

دانلود

 

--------------------------------------------------------------------- 

سینه باری(مداحی)

 دانلود

------------------------------------------------------------------- 

بابا(اشکتو در میاره)

 دانلود

 --------------------------------------------------------------------

دانشمند1

دانلود 

-------------------------------------------------------------------- 

دانشمند2

دانلود 

-------------------------------------------------------------- 

الهی

دانلود

 --------------------------------------------------------------

امام زمان

دانلود 

 -----------------------------------------------------------------

فتنه 88

 دانلود

 -----------------------------------------------------------------

نهرآب جاری شده از پایین قبر حضرت عباس(ع)

 دانلود

 

نورپردازی سه بعدی بر روی ساختمان(فوق العاده است)

دانلود

----------------------------------------------------------------------

خوانندگی به صورت طنز(جامه دران)

دانلود

------------------------------------------------------------------------

جشن هیتلر

دانلود

-------------------------------------------------------------------------

غلام

دانلود

-------------------------------------------------------------------------

معما

دانلود

-------------------------------------------------------------------------

مرتب کردن تی شرت

دانلود

-------------------------------------------------------------------------

کلیپ جالبی از حیوانات(با صداگذاری بر روی آنها)

دانلود

----------------------------------------------------------------------

گربه و مرغ

دانلود

-----------------------------------------------------------------------

گریوندن بچه کوچولوی با حال

دانلود

-------------------------------------------------------------------------

یک کلیپ کارتنی زیبا از تاریخ کرمان(قشنگه)

دانلود

---------------------------------------------------------------------------

خنده از ته دل یک بچه کوچولوی دیگه

دانلود

--------------------------------------------------------------------------

بی وفایی گل

دانلود

 

 

پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجوی جوان و آدرس javanac.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




Alternative content


javahermarket



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 144
بازدید کل : 114870
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

سلام لطفا اطلاع رسانی کنید: قرآن بلاگ اولین سرویس حرفه ای وبلاگدهی قرآنی برپایه وردپرس و بدون تبلیغات شروع به کار کرد.لطفا برای ترویج قرآن و فرهنگ وبلاگنویسی ارزشی لینک یا بنر سایتو بزارید. و البته خودتون هم عضو بشین. قرآن بلاگ http://mqb.ir/ نمونه وبلاگهای حرفه ای در قرآن بلاگ http://pptdownload.mqb.ir/